Farlig sak!

Haha, känner mig himla smart och duktig när jag åkte en tur på min skateboard nyss. Skulle för dte första bara åka till hästarna, men det gick awesome då så jag fortsatte åt andra hållet och åkte rätt långt. Jag hade också en film kamera i handen för att filma lite till bloggen. Det gick hur bra som helst att åka medans jag filmade, tills det kom en freaking bil och jag fick stanna och stänga av kameran och sen hoppa av skateboarden. Sen skulle jag iväg igen direkt efter bilen och då gick de inte alls bra. Jag typ snubblade på skateboarden eftersom vägen här är mer än sämst och guppig och inte bra alls att åka på över huvud taget. Sen att jag hade ballerina skor gjorde ju inte hela saker bättre. Så jag skrapade upp armbågen som ni ser på bilden, lite på handen, låret och knät. Så nu har jag en massa plåster på mig. Och det första pappa sa när jag kom hem va "Ska man inte ha skydd när man åker sånt där?" Vilket jag visste att han skulle säga. Men jag kommer inte ta på mig några skydd i alla fall. Slog dock i samma armbåge som den gång jag och Lydia åkte inlines och skateboard i Kyrkbyn, så har ännu ondare nu. Men aja, i morgon eller över mogon blir det väl att försöka åka ännu mer :') Det var pinsamt för det stog massa folk typ 300-400 meter framför, men om jag har tur så såg dom mig inte men har jag otur s såg dom mig och stog och gapskrattade ":)" Hahah, nej men det var kul så länge det gick bra i alla fall. Jag älskar ändå att åka skateborad :'D 
Men nu blir det film och mys med godis och festis, hejdå :'D

Kommentarer
Postat av: erika

åå, äckligt sår :( <3

Svar: Ja, det gör himla ont också :( Så går det när man åker skateboard :( <3
Fanny

2012-07-02 @ 20:01:09
URL: http://eerikasplacee.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0