Gammal dator

Hey.

Just nu sitter jag vid våran gamla dator i hallen och segar, den är grymt seg och tar typ 100 år för den att komma in på en sida. Har inte heller några nya bilder hä så ni får nöja er med en gammal.

Detta är föresten min naturliga hårfärg ^^

Idag har jag varit i skolan hela dagen. Det vr väl kul. Sen hade vi ju sång uppsjungning och vår musik lärare tyckte jag skulle ta sång lektioner hos en sång pdagog. Vet inte om jag ska ta det positivt eller negativt. Sen efter skolan, vi slutade vid 2, så tog jag bussen till farmor för att städa. Så när jag och Mathilda skulle gå av stannade inte bussen på busshållplatsen utan typ i en kurva i en syren buske. Men sen tyckte inte farmor att jag skulle behöva städa så jag åkte hem igen och nu sitter jag här mee en påse godia :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0