Godnatt pepz.

Yäy, nu ska vi sova. Ganska tidigt jag vet, men vi är galet trötta! Så jag säger godnatt till er underbara läsare och lovar att jag ska blogga mer än ett inlägg per dag nu framöver, jag lovar. Har bara haft mycket att göra idag. Men nu till veckan ska jag blogga massa och göra roliga inlägg, ska bara komma på vad. Men aaa godnatt ovh vi ses eller hörs i morgon :'D

Denna bilden är massa gammal, enda sen i november precis innan vi stack till planet som gick till Gran Canaria. Bara för att jag är så sjukt sugen på att åka utomlands igen, och ha svart hår, bada, sola och sommar. Men det är ju sommarlov och då ska jag göra allt det där. Håller också på att övertala min pappa om att byta mobil med mig eftersom att hans är bättre och jag använder mobilen mer än vad han gör, går ganska bra. Sen ska mamma och jag övertala honom om att åka på solig resa i sommar istället för till Tyskland/Polen och Göteborg, det går inte lika bra. Men i morgon ska vi prata mer :'D
Men godnatt och jag skriver massa i morgon, okej? :'D

Kommentarer
Postat av: Kråkan.

Vilken kul och kreativ header du har! Man blir rent glad av den, haha.

Svart hår är fint, men det blir väldigt varm på sommaren. Själv är mitt hår relativt nyfärgat - svart. Men hade glömt hur himla varmt det blir. Haha.

2012-06-18 @ 13:02:06
URL: http://krajkan.blogg.se
Postat av: Anonym

Fin blogg!

Svar: Tack :)
Fanny

2012-06-18 @ 13:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0