Helt onödigt inlägg!

Detta inlägget kommer bli helt onödigt, men det är sak samma.
Idag har jag varit i skolan och haft massa roligt med min awesome vänner. Hade en rolig iddottslektion med volleyboll och jag var helt klart sämst! Men sak samma. För på tisdag ska alla nior möta lärarna, men jag kommer då fortfarande vara sämst. Hahah. Sen hade vi lite geografi, så vi slutade vid 2 istället för halv 4 och då kom pappa och hämtade mig :'D AWESOME! Så vi köpte glass och åt den och sen hamnade jag vid dator. Nu är det bara 2 rikitga skoldagar kvar i skolan innan det är lov, sen har vi ju 3 chill dagar med, med bara massa roliga saker :'D
Längtar massa till sommarlovet då jag ska lära mig att åka skateboard riktigt bra! Kommer dock inte gå bra eftersom mina knän har seriösa problem. Men aja, ska försöka i alla fall.
Jag har några mål som jag ska göra i sommar:
* Lära mig åka skateboard.
* Få mitt hår att se riktigt bra ut och få mitt ansikte att se bra ut (hur nu de ska gå till?)
* Rida massa med Vippis.
* Träffa massa nya awesome pepz!
* Ha massa kul.
* Typ bada om det är varmt.
* Tälta med awesome pepz någon random stans.
* Åka till Tyska landet.
* Åka till Gotland.
* BLI BRUN! (hur nu det ska gå till?)
* Shoppa massa men inte för mycket.
* Sommar jobba och få pengar så jag kan köpa keps.
* Få hela mig att se bra ut, eftersom jag inte gör det nu O.o
* JAG MÅSTE KOMMA IN PÅ DET GYMNASIE OCH DEN LINJEN JAG SÖKT TILL. Skiter i mina betyg, bara jag kommer in där så är det helt chill.
* Klappa en hund, jag är typ hundrädd D:
* Bara chilla hela sommaren sen, innan den tar slut.
* Samla massa pengar till nästa års Peace and Love festival som jag måste åka på.
Ja nu finns det nog inte så mycket att göra. Men aja. Snart sommarlov och det är awesome! På söndag åker mamma och jag in till Kalmar för att köpa hårfärg och present till min bäte vän :'D Medans hon är i Göteborg och har det chill. Ha så grymt kul nu och åk balder massa gånger åt mig, okje? :'D
Detta var rätt onödigt och random så, men det få gå i alla fall. Detta är i alla fall vad jag MÅSTE göra i sommar, vet dock att några inte kommer gå att göra, men ska försöka :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0