Löv!

Linna: BikBok  Shorts: Belin  Skor: Converse-Junkyard  Halsband: Julklapp  Klocka: Ur och Penn
Jao, såhär såg jag ut i skolan idag, och jag är inte alls massa avundsjuk på alla som är på Sweden Rock just nu, nejdå inte alls. Istället sitter jag här och ska skriva på ett brev på so:n som ska vara inne idag. Dock började jag med det idag på morgonen och har suttit tre lektioner och jobbat med de, så har en bit kvar. Men till nästa år ska jag spara massa pengar och åka på Sweden Rock och Peace and Love! Det är ett måste. Vet hur det blir i slutet i alla fall, jag åker inte. Men jag har fått en ny kompis, nämligen en fluga som har bott på mitt rum nu i tre dagar och bara flyger omkring mitt huvud :') Sött!
BTW: Ser ni att jag inte har någon av mina vanliga fisyrer? Mitt håt var knas idag på morgonen då det fick bli såhär. Vad tycker ni? :')

Kommentarer
Postat av: Molly Bergström - UPPSALA

Skoj :D

jag kollar tv hhihi ;D

2012-06-08 @ 16:17:53
URL: http://mooollys.se
Postat av: Thea

Va söt du är, gillar verkligen ditt hår!

2012-06-09 @ 15:42:12
URL: http://favoritefix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0