Målar naglarna

Yo.
För typ första gången på jätte långe så målar jag naglarna igen, det var verkligen länge sen jag målade något som inte är helfärgat. Denna gången målar jag något gulligt som jag gillar, vet ni vad det är? :'D Ni får i alla fall se bild när dom är klara.
Men så länge får ni bilder på massa awesome fina naglar :'D
Åh, jag älskar nagellack och fina naglar, dock har jag inte alls långa D:
Kan säga att jag använder färgerna svart och vit och det ska bli ett sött djur :') Ni får se i mogon, för nu ska jag fortsätta måla dom och se filmen "A Walk To Remember" AWESOME måndag kväll :'D

Kommentarer
Postat av: Saga

Panda ;D Inte alls för att du sa det till mig i skolan eller så! ;)

2012-06-12 @ 07:16:05
Postat av: erika

snygga :D

2012-06-12 @ 21:04:24
URL: http://eerikasplacee.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0