När du ser på mig!

Yo!
Jag har ett stooooooort problem känner jag. Jag vet inte vilken hårfärg jag ska köpa. Antingen lila, röd, mörkbrun eller ingen alls, alltså skit i att göra något med mitt hår åvh bara låta det växa och bli långt utan att förstöra mitt hår med massa mer färg. Men vad tycker ni? Är både sugen på att färga det och att inte färga det, det är problemet O.o Hjälp mig någon? Vet dock inte om jag kan få verken lila eller rött hår, och känns onödigt att färga det mörkt nu när jag kostat på så mycket pengar för att av färga det för att få ljusare, men hm, jag vet inte. Jag vill inte ha en ful utväxt D: Den blir alltid så ful på mig ):

Så vad tykcer ni? :')


Min häst är knas och jag ser mer knasig ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0