Panda

T-shirt: Vet inte  Jeand: H&M  Skor: Skokällan
Ser ni föresten mina panda naglar? Lite kladdiga men lite söta :') Och Saga var så awesome och gissade rätt vad jag målat, men hon är tönt och har ingen blogg. Haha.
Men dagen idag har i alla fall varit massa bra. Först bild då vi såg på alla filmer, sen matte då vi åt glass, sen egnelska då det bara va jag och Lovisa där, så rätt chill. Sen gick vi till pizzan och käkade lite. Sen körde alla nior volleyboll mot lärarna. Kan ju säga att lärarna vann alla 3 matcher och att jag gjorde så vi förlorade (a Men det var kul i alla fall.
Nu väntar jag på att mamma ska komma hem med min cola och red bull, fast dom ska med i morgon på klassens dag. Hon har nog även kaske köpte någon brun hårfärg. Jag är galet trött på att ha en utväxt som inte går att färga i samma färg som restan av håret är, så nu färgar jag all till brunt igen. Tror jag! Har massa beslutsångets där. Men det blir nog bäst så! Så om hon har köpt färg så ska jag nog färga det ikväll.
I morgon ska jag och Mathilda och Sofia cykla till Nabben för att vara där med klassen och sen cyklar vi nog vidare till Erik för att klä vagnen till på fredag. AWESOME att det snart är lov! :'D

Kommentarer
Postat av: Saga

Jag har visst blogg.... tsm med Ronja fast den suger så ville inte länka den.. ;D

2012-06-12 @ 19:46:20
Postat av: saga

Jag har visst blogg fast har int bloggat på 1000 år så ville int länka den.. ;D

2012-06-12 @ 19:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0