Shoppat!

Jag var ju även och shopapde idag och hittade massa fint tycker jag :')
I första bilden är det en tröja från Carlings.
I anda bilden är det en body butter från H&M och ett par awesome snygga hörlurar från Media Markt, massa kärlek till dom och speciellt färgerna på dom, sen är dom ju från mitt favorit märke "Skullcandy" med :'D ♥
I tredje bilden är det ett par skor från skokällan.
I fjärde bilden är det blommor till håret från H&M, armbadn "Love" från Gina Tricot, Ear Cuff med rosett från Gina Tricot och 3 andra armband från H&M, allt det ska jag ha på skolavslutnmingen på fredag.
Åh, ni fattar inte hur taggad jag är på sommaren och hur awesome mitt lov kommer att bli, jag kommer självklart försöka blogga hur mycket jag kan även att jag ska ut på massa knasiga saker :'D ♥
Massa awesome till sista veckan i skolan med.
Såhär ser min vecka ut denna veckan som kommer
Måndag: Vanlig dag.
Tisdag: Vanlig dag till klockan 12, då vi ska käka pizza med klassen och sen vid 14 ska vi spela volleybolly mot lärarna.
Onsdag: Klassens dag i Timmernabben mellan 9-12 då vi ska grilla och lite, sen ska vi hem till Erik och klä vagnen.
Torsdag: Skola till 11, sen vid 18 ska vi kökka middag med lärarna.
Fredag: Skolavslutnint klockan 11 och åka ut ruschikanan vid 14. Sen typ ska alla som vill åka till Gäddenäs för "avslutningsfest" där.
Snacka om AWESOME vecka :'D ♥

Kommentarer
Postat av: Cecilia <3

snygga skor^^

2012-06-10 @ 20:05:48
URL: http://cec.blogg.se/
Postat av: Jag

Fint:D

2012-06-10 @ 20:35:52
URL: http://elinaomg.blogg.se/
Postat av: Louise Styles

FINa grejor

2012-06-11 @ 20:20:47
URL: http://tejjenpahld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0