Sista skoldagen

Yäy. 
Idag var det ju sista dagen i skolan och vis lutade runt 11 så nu sitter jag och bloggar och ska sntrax in i duschen. Men dagen idag var massa chill. Först åkte jag till Mathilda och titatde på någe awesome tv program, sen åkte vi moppe till skolan vid 8, blev dockk bara 10 minuter sena. Sen städade vi skåpen och redovsade om Polen resan och sen fikade vi och skrev våra namn och "9:B" på marken vid skolan. AWESOME! Så ja, sen åkte jag hem med Mathilda och ahr precis ätit mini pizza med pappa och ska börja fixa mig lite smått.

Tröja: Carlings  Jeans: H&M  Skor: Skokällan  Armband: Gran Canaria  Halsband: Partaj  Ring: Krakow.


Men hejdå, jag skriver ett snabbt inlägg innan jag åker iväg på middagen.  :'D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0