Frågesakelisak !

-4 frågor om förhållanden
Är du singel? Ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, eller kanske.
Hur många har du varit riktigt kär i? Oj, har inte räknat.
Är du kär just nu? Mja, kanske det.

- Tio frågor om dig själv
Namn: Fanny Viktoria Annelie Svensson
När fyller du år? 18 januari
Några piercingar? 5 i örat bara
Vad har du på dig nu? Leggings, T.shirt, linne och strumpor och underkläder då
Vilken årstid är bäst? SOMMAREN !
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Vakna sent och sen äta massa god frukost, men någon rolig underbar person :)
Vad tycker du mest om hos dig själv? Typ mitt håt kanske när jag fått fixa det.
Vad är du bra på? Jag vet inte riktigt, kanske på att måla, om jag får måla vad jag vill :)
Vem älskar du mest på denna jord? Min familj och mina underbara vännisar :)
Sover du hellre själv eller tillsammans med någon? Med någon, varmare då ;)

-6 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? Skulle tro Mathilda eller Malinda kanske :)
Vem är den roligaste av dina vänner? Alla mina vänner är underbart roliga, så kan inte välja en, så alla är roliga :)
Vem är den snyggaste av dina vänner? Alla såklart ♥
Vem är snällast? Självklart alla :)
Vem är den du helst delar filmkväll med? Mathilda, Melinda eller Frida ♥
Vem av dina vänner är mest "evil"? Alla mina vänner är så snälla så ingen :)

- 10 frågor om din familj
Vem står dig närmst? Mamma och pappa
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Oja
Vem är farligast i familjen? Pappa
Vem ser roligast ut i din familj? Ingen, eller alla kanske !
Vem är coolast i din familj? Ingen i familjen, men min morbror och farmor är coola ;)
Har ni husdjur? Ja, 3 katter, 2 kaniner och 2 hästar
Mest gemensamt med? Mamma och Mathilda (aaa
Underhållningen? Lätt pappa och jag som mobbar mamma liiiite :)
Sover du oftast med? Ingen helst !
Roligaste kvällen med familjen? Julafton 2011 :D:D:D

- 10 frågor om idag
Vad har du gjort? Skolan, sen hem och inte mycket mer
Vad ska du göra nu? Ska till hästarna och sen måla mitt mobilskal :D
Har du gjort något dåligt idag? Ja, jag bröt sönder mitt mobilskal :(
Vad har du ätit idag? Fisk och kakor
Vad händer i morgon? Skolan, sen kanske va med en rolig kompis :D:D
Går du i skolan? Jao
Har du varit i skolan idag? Jaaoo

-Annat
Hur mår du just nu? Rätt så bra skulle jag tro :D
Är du hungrig nu? Är alltid hungrig, när någon än frågar mig !
Vad är klocka just nu? 17.51

-Telefon/mobil
Vem ringde dig senast? Tn, men hann inte svara. Haha !
Vem ringde du senast? Mathilda
Vem smsade till dig senast? Mathilda
Vem smsade du till senast? Mathilda

-Familj !
När träffade du din mamma senast? Nyss
När träffade du din pappa senast? Nyss

-Musik
Lyssnar du på musik just nu? Oja ♥
Vilken är ditt favoritband/artist? Massor typ, Clinton Cave, Green Day, Skrillex, Takida, Bullet for my valentine, och massa mer !
Vad gillar du för musik? Massa, men absolut inte Justin Bieber, Ulrik Munther och one Direction (stavning)

-Smink och hår
Använder du mascara? Japp
Använder du ögonskugga? Nei
Använder du kajal? Nei
Använder du hårspray? Massor av det
Använder du parfym? Jao
Använder du läppstift/läppglans? Nei, läppryl :)
Använder du brunkräm? NEJ
Använder du rouge? Nej
Uppsatt hår eller hängande? Hängande
Plattar/lockar du ditt hår varje dag? Ja, annars ser jag ut som jag gjorde idag, förjävlig :o

Nej, men nu ska jag till mina bebis hästar sen måla min mobil, skriver mer då :)



Kommentarer
Postat av: Andrea

Nu blev jag besviken på dig :( ONE DIRECTION ÄR VÄRLDENS BÄSTA BAND !



kram på dig <3

2012-03-29 @ 21:21:08
URL: http://andreaannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0