Sparar pengar

Ja, vet ni något bra sätt att spara pengar på ? Jag är ju en sån som köper upp alla pengar jag får innan jag har fått dom D: Men nu är det såhär att jag ska spara till en skateboard och sen måste jag betala resan eller aa pengarna jag ska ha på min och Fridas resa till Jönköping snart, vi ska nog dit på påsklovet kanske, ska bara kolla upp allt med våra föräldrar sen drar vi. Men jag måste kunna spara pengar då med ju. Sen måste jag ha kläder till skolavslutningen och jag verkligen måste köpe en skateboard.

Så har ni några tips, så kom gärna med dom :D

Helt ointressant och onödigt inlägg, men sak samma :')


Kommentarer
Postat av: Matilda - Hästar & Foto

Svar: Allt är bara bra :)

2012-03-15 @ 22:17:24
URL: http://mtphotography.blogg.se/
Postat av: Melinda<3

Vad ska ni i jönköping att göra ? Det visste inte jag, har du typ dumpat mig som kompis eller ?

Haha, bara skojar ;) Hoppas det blir skoj :)

2012-03-15 @ 22:27:54
Postat av: Melinda<3

Vad ska ni i jönköping att göra ? Det visste inte jag, har du typ dumpat mig som kompis eller ?

Haha, bara skojar ;) Hoppas det blir skoj :)

2012-03-15 @ 22:29:54
Postat av: Andrea

åh, kommer du till Jkpg ? :D kram ! <3

2012-03-15 @ 22:36:01
URL: http://andreaannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0