Jag listar snygga killar!

Jag ska lista topp 5 snygga kända killar som jag vet och varför :D

1:



CLINTON CAVE!

Jag tycker att han är galet snygg och sjunger galet massa bra!

2:



MITCHEL CAVE!

Han är bara snygg för han är lillebror till Clinton, men nej. Han är ganska snygg, och sjunger as bra han med.

3:



AVAN JOGIA!

Han är grymt snygg och är en awesome skådespelare ju.

4:



BILLIE JOE ARMSTRONG!

Han är bara helt enkelt snygg! Sjunger galet bra och är lätt den snygagste Green Day gubben ever!


5:



GERARD WAY!

Ja, han är bara snygg när han har svart hår! Inte rött eller blont! Han är den snyggaste My Chemical Romance gubben ever! Han sjunger bra med.


Ja, där har ni dom snyggaste kändiskillarna enligt mig, och jag kom nyss på att alla har svart hår ;) Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0