Min bestis festis Mathilda ♥

Ja, detta inlägg ska handla om min bestis Mathilda. Hon ville det och såklart skriver jag ett då :D

Nedrogad bild, men sak samma!

Okej, jag aska nu då slriva en fin text om henne, men eftersom jag är sämst på det, så får det bli som det bli. Okej?


Mathilda, min älskade lilla bestis!
Vet inte vad jag ska skriva, det finns så mycket att skriva men det går inte att uttrycka i ord, du fattar. Men kan ju börja med att du betyder allt för mig. Ingen annan på denna grymt stor jord betyder så mycket för mig som du gör. Man kan ju nästan säga att du är mitt allt. Vi gillar ju typ samma saker, så som: hästisar, niner, Clinton och Mitchel ♥, cupcakes, pizza och rosa. Vi gillar säkert massa mer saker, men det är sak samma nu. Även om vi bråkar ibland, så ska du vet att jag alltid älskar dig i alla fall. Som sagt så bertyder du obeskrivligt mycket för mig, ingen annan kan ersätta dig. Vi gör alltid massa roliga saker med varandra och våra övernattningar är verkligen awesome. Och även om alla vet att jag är bättre än dig på Guitar Hero, så blir du så glad när jag låter dig vinna. Eller så är det kanske inte så, men i alla fall är det massa kul. Jag måste säga att jag bara älskar din fötter så oehört mycket ♥ Nej, men du ska veta att vad som än händer så kommer du alltid vara min lilla bestis, för typ alla framtid om du typ inte flyttar till månen eller typ Alaska-land, för det är långt och kallt, så då kan vi inte träffas så mycket. Men sommaren på Gotland var typ den mest awesome sommaren i mitt liv. Det var galet kul och jag älskade varje sekund av tiden vi var tillsammans då. Men usch vad dålig jag är på detta, men jag försöker verkligen få till en grymt fin/bra text. Om vi ska fortsätta prata om dig nu, så har jag så mycket att säga eller ja att skriva att det inte skulle få plats i detta inlägg. Du fattar inte hur galet glad jag belv när du ska in på samma gymnasie som mig, och hur galet kul vi kommer att få det där i Kalmar. Helt jäkla vilse i den stora staden, menar vi var ju typ helt freaking lost i Blomstermåla, hur ska vi då klara oss i Kalmar? Men jag vet att du och jag kommer klara det tillsammans. Vi klarar allt ungefär! Men nu för att göra ett fint slut på denna text skriver jag:
Jag hoppas du har det galet massa bra här hemma och du ska veta att jag både tänker på dig och saknar dig massa hår i tyskland/Polland. Och sist men inte MINST, Jag älskar dig min lilla bestis festis ♥

Och jag förväntar mig att du ska kommentera detta inlägg med någe ungefär lika gulligt :*



Hejdå min söte vän! :*

Kommentarer
Postat av: mathildaaaa

kan inte sluta garva, lille lille fanny.. HAHAHAHA PIZZA, om det var det bästa du kom på så äter jag upp dina tår <3<3<3<3 men jo du har rätt eftersom att vi älskar varandra och att vi skulle ruttna och bli äpplemos om vi inte hade varandra. och jag är väldigt glad över att du kan förklara för mig ang dig och din, ja du vet vem.. och jag lovar att jag inte ska flytta till alaska-land, kanske för att träffa dina släktingar, alltså isbjörnarna. men inte annars :) men ja, du betyder ap mycket för mig och jag älskar dig massooooooor! hoppas du har det massa tråkigt i tyskland och att du saknar mig så mycket att du längtar hem :) possposs

2012-05-10 @ 09:18:50
URL: http://plumskaniner.weebly.com
Postat av: o

Sötnosar!

2012-05-12 @ 19:09:11
URL: http://awesomeolofsson.blogg.se/
Postat av: Kittie

Aw, sött!

2012-05-12 @ 21:59:45
URL: http://silverstein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0