30 dag!

Dag 1 - Lite om mig själv.
Dag 2 - Mogon rutiner.
Dag 3 - En rolig kväll.
Dag 4 - Det här stör mig.
Dag 5 - En nytagen bild på mig och 10 fakta.
Dag 6 - 10 saker jag gillar.
Dag 7 - Min närmaste vän.
Dag 8 - Bloggar jag läser.
Dag 9 - Vad jag hade på mig idag.
Dag 10 - Det här saknar jag.
Dag 11 - Det här är jag dålig på.
Dag 12 - Det här är jag bra på.
Dag 13 - Det här har jag i min väska.
Dag 14 - En sak jag ska göra innan jag blir 30
Dag 15 - Mina drömmar.
Dag 16 - Det här är jag beroende utav.
Dag 17 - Mitt favoritminne.
Dag 18 - Det sjukaste jag har gjort.
Dag 19 - Vilken sport jag har tränat/tränar och åsikt om det.
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför.
Dag 21 - Det hät får mig att gråta.
Dag 22 - Någon jag ser upp till.
Dag 23 - Något dom får mig att må bra.
Dag 24 - Mina produkter jag använder för sminkning och hår.
Dag 25 - Min favorit bild.
Dag 26 - Mitt/mina syskon.
Dag 27 - En hemlighet.
Dag 28 - Mina rädslor.
Dag 29 - Mitt bästa köp.
Dag 30 - Den här månaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0