Dag 2-5 bra filmer!

5 bra filmer som jag tycker om då!
Jag gillar massa olika filmer här kommer mina favoriter
1: På andra sidan häcken!
Sjukt söt och hrymt bra! Älskar sköldisen :D
Tycker att alla borde se den, helt klart :D
 
2: Ice Age 1,2,3!
Woho, dom är ju så underbart bra att man inte kan sluta titta på dom :D
Alla som inte sett den, borde :D
 
3: Björnbröder 1 och 2! 
Älskar denna film av hela mitt hjärta! :D
 
4: Lågben the movie!
Såg denna när jag var liten och älskade den redan då och nu älskar jag denna ännu mer! :D
 
5: Trassel
Åhåhåh, Trassel! <3 
Lånade den av min bror en gång och blev fast i den, helt klart en favorit! <3
 
Ser ni att jag bara gillar disney och tecknade filmer :D <3

Kommentarer
Postat av: emilia

blev nummer 38 :D säg till när du följer mig och vilket nummer du blev ;) <3 / Emilia

2012-11-18 @ 21:12:13
URL: http://nattstad.se/emiliaah
Postat av: emilia

du måste följa fel blogg! jag har fler en 2 följare ;) kolla igen! nattstad.se/Emiliaah

2012-11-19 @ 07:16:12
URL: http://nattstad.se/emiliaah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0