Dag 3-Min smeknamn och vem/vilka som kallar mig det!

Mina smeknam och vem som kallar mig det!
 
Jag har inte alls många smeknamn, bara mitt Fanny och två till.
 
Fenny!

Jag kallas för Fenny av mina skype homies! dvs Danne, Dennis, Victor, Patric och Amanda! Helt okej namn faktiskt då jag till och med bytte namn på facebook till "Fanny Fenny Svensson". Gillar det smeknamnet faktiskt. Börjades kallas så för Victor och Dennis faktiskt trodde att jag hette Fenny och inte Fanny, sen började Danne med det också och så vidare och så vidare! Helt okej. Har smeknamn på dom också så vi är lika nu!
 
Fanta!

Kallas för Fanta hos Lydias syskon Alfred och Vilma. Vet inte varför, men det började kalla mig det när vi var små, så har det hållt i sig där. Gulligt faktiskt :3
 
Fanny!

Fanny är ju ingen smeknamn, men det är ju det som alla kallar mig i vanliga fall. Kan ju inte säga att jag inte gillar namnet eftersom jag heter så, men hade gärna velat heta något annat, vet inte varför, det bara är så :3 
Men ja, alla andra som inte har något annat smeknamn på mig kallar mig för Fanny :3
 
Meletta!

Kallas för Melitta när jag snackar med Melinda och Amanda. Melinda kallas för Melutta och jag Melitta, det är namn som jag och Melinda kom på för himla länge sen och vi kallar varandra fortfarande för det. Helt okej när man inte säger det framför en massa annat folk, dom skulle aldrig fatta vad vi snackar om :3
 
Hihi, jag skulle också gärna vilja ha massa smeknamn som alla andra, det är sött :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0