Dagens 3 november!

T-shirt: Ullared // Byxor: Ullared
 
Wii, idag är en nog en rätt händelselös dag tror jag, ska inte göra allt för mycket. Kom jjust på att lovet snart är slut redan :o Så sjukt snabbt det har gått! Men min fina vän är i värmen i Tenriffa(?) och har det massa bra och stannar där till på tisdag, vilket är massa fusk! Jag vill också åka till värmen! Men jag får nöja mig med att åka till Gotland med typ Melinda om hon nu får det! Vilket jag hoppas! :) Men ananrs idag ska jag bara se film och snacka skype som vanligt.. Är så trött efter igår även om jag sov till ett idag, men det var grymt skönt! 
Jag har kommit på när man läser andras blogagr så har dom saker att göra varje dag, typ ut på stan och massa andra saker. Vill jag med göra, men jag bor mitt i skogen och har l¨nt in till närmaste stad, och kostar att åka buss, jag har inte råd med det D: Men jag vill bo i egen lägenhet i Kalmar eller i Blomstermåla, bara för det är mysiga lägenheter där. Men jag har inte råd med det. Jag vill bo i Kalmar för där finns allt, alla affärer, alla vänner i min klass. Träffar aldrig dom efter skolan eftersom jag bor så ocentralt. Sjukt tråkigt! Det tar ju åndå typ 40-50 minuter in till stanmed buss från E22:an och sen tar det väl typ 20 minuter att gå därifrån till mig, så det är inte lönt! Jag vill bo istan för det skulle vara mycket bättre, jag vill bo själv i en lägenhet för det är mysigt! Men jag har inte råd! Får börja spara så jag kan bo i en lägenhet sen! Vill ju det så gärna, mer än någonting annat! Fett mysigt! Hehe :) Eller bo i en egen stuga på trädgården, det är bättre, vill inte bo med mina föräldrar längre, det är jobbigt! Visst jag älskar dom massor, men jagvill bo själv D: Haha. Det är mys. Men jag har mitt ru, och min katt på rummet, så det är hyffsat chill :)
Nu insåg jag att ingen kommer att vilja läsa detta, eller kommer att orka läsa detta alls. Men det är okej :) 
 
Men nu ska jag se "Vänner" och sen ska jag förhoppningsvis färga håret! Vill ha svart hår, men det får jag inte D: Usch! 
Men bloggar mer sen, puss :* 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Vad fina bilder på dig!! c:
och snygg header med!
Du skriver visst intressant hörrö C:
tycker jag iallafall!

Svar: Nemen tack hörrödu c:
Fanny

2012-11-03 @ 20:23:05
URL: http://molnpuff.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0