Dagens outfit!

Hej kompisar!
Ska som vanligt snart bege mig mot bussen och skolan. Idag känner jag att jag verkligen inte orkar alls. Vill hellre stanna hemma och plugga matte,  mycket roligare. Orkar inte ha estkom, det är tråkigt. Men kanske bli roligare nu när vi sks göra film osv. Sen är ju inte naturkunskap så roligt heller, mn det funkar. Enda roliga är bild som vi har sista lektionen idag, awesome! 
Men nu dagen soutfit.
Tröja: Cubus // Jeans: H&M
Uschusch, orkar inte med denna dagen så därför ser jag död ut, okej?
 
Nemen om jag överlever denna dagen så kommer jag blogga hemma, ska även försöka slänga in ett inlägg under skoltiden, om jag orkar osv.
 
Pusspuss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0