Dagens outfit!

Hej!
-vaknade för en stund sen och har nu fixat mig och så. Vill verkligen inte bada idag med klassen, min fobi för vatten känns inte bra och jag vill inte hooppa i där och börja simma hur länge som helst samtidigt tänka på att jag kommrt drunkna. Det funkar inte. Men har med mig bikini i alla fall, men får prata med Allan. Jag vill verkligen inte göra detta, är så sjukt rädd för vatten och att bada i det, speciellt i pooler med massor av människor, jag klarar det inte :$
Men nu blir det bild på dagens outfit.
Linne: H&M // Jeans: Cubus
Jag orkar inte med hur jag ser ut idag, utan smink och alt. Men sminkar mig efter simmandet om jag hinner osv. 
Jag tror att det är en bra dag idag för Anders (Engelska och svenska läraren) kanske är sjuk och då slutar jag 13.20 istället för 16.10, vilket är massa awesome! 
Sen ska mamma ringa ett roligt samtal till en idag och prata och så, sen kanske det blir roligt, beror på om dom har någon åldersgräns, då blir det inte kul, men annars blird det massa roligt!
Men jag bloggar mer sen, puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0