Dagens outfit!

God morgon kompisar!
Mår så himla dåligt just nu! Somnade vid kanske 3 tiden inatt och gick upp vid 5 igen, alltså sovit 2 timmar. Tack. Nemen jag gick och la mig vid 12, sen smsade jag fan med Danne till halv 3 baara för han va vaken och inte kunde sova, precis som mig. Så nu mår jag ännu mer dåligt än igår och jag är trött och det regnar -.- Ingen bra start på dagen. Dock börjar vi inte förens vid 10 idag, men jag åker in till skolan vid 8 i alla fall, bara för att..
Tröja: H&M // Linne: New Yoker // Jeansleggings: Ullared
Det är bara att le och ta sig igenom denna dagen och sen åka hem och sova resten av eftremidaggen efter skolan. 
Jag orkar seriöst inte att åka till skolan idag! Vill gå dit för att träffa alla vännerna, mer orkar jag inte. Men nu ska jag sluta klaga på min morgon och min trötthet osv och se positivt. Detta kommer bli en bra dag!
 
Men jag bloggar mer sen, puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0