Dagens skridsko outfit!

Hey!
Vaknade nyss och ska snart iväg mot skolan. Först skridskor då, jag och Lovisa kommer dö en himla massa så Emma, Ebba och Ellie får hjälpa oss. Kaos! Det är kallt där vi ska åka ju så jag har på mig en himla massa kläder känns det som, bara för jag inte ska frysa. 
Stickad tröja: H&M // Vit tröja: H&M // Mjukisbyxor som knappt syns: Inter Sport
Jag ska platta håret efter idrotten, orkade bara inte det nu!
 
Åhåh, nu är vi taggade för det här med skridskor säger vi! Whoop Whoop :3
 
Men nu ska jag äta frukost, sen skolan, sen kanske vi hade 2 inställda lektioner idag igen, så kanske kommer hem tidigare om vi inte får vikarei, nice!
 
Puss :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt :)

Svar: Tack :)
Fanny

2012-11-22 @ 14:06:00
URL: http://ibeliveinyou.spotlife.se
Postat av: Anonym

tack så mycket :)

2012-11-22 @ 14:14:42
URL: http://ibeliveinyou.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0