Dålig uppdatering osv.

Hey och förlåt för dålig uppdatering. 
Har precis kommit hem från en awesome natt hos Amanda med massa spelande med hennes syskon, sovande i husbil och massa gott. 
I alla fall så åkte jag till Amanda igår kväll och då lagade vi mat, spelade Halo och bil spel på xbox med hennes syskon, kände mig massa dålig då jag inte vann en enda gång uten förlorade hela tiden. Sen snackade vi skype med Samme och Danne lite, sen mer spelande sen ut till deras mys husbil och se skräckfilm och sova där hela natten, sjukt awesome. Sen vaknade vi, åt frukost sen spelade vi ännu mer bil spel. Helt enkelt en awesome kväll/natt/morgon på Oknö! Måste verkligen göras om. Puss på det!
Och så nu har jag kommi thme därifrån och har inte kunnat blogga förens nu. Så nu ska jag bara lägga mig i sängen och lyssna på massa bra peppande musik oc typ kolla bloggar och sen plugga naturkunskap och fixa en modell tills i morgon. Efter tisdag är det chill igen från prov och bild uppgifter hoppas jag, eller ska börja läsa en bok tills på fredag med, inte okej. För boken är dålig. 
Julklappar :3
 
Får blogga mer sen om jag hinner, puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0