Das outfit of today!

Hey!
Idag har jag en dålig dag. Har ont överallt efter att ha spelat badminton i mer än en timme, suttit i aulan i 90 minuter och lyssnat på en föreläsning och sen suttit på bion i 2 timmar, det gör ont just nu i hels kroppen. Och inte nog med det. Jag låg i min säng och skulle kolla på bilder på kameran och tappar kameran i ansiktet så nu är jag svullen bredvid näsar och lite på näsan, inte okej! 
Men ni får en bild på dagens outfit i alla fall.
 
Linne: H&M // Byxor: H&M
Mähäh, bad day D:
 
Men nu ska jag borsta tänderna och åka iväg til bussen och skolan osv, förbereder mig för en bra dag för efter skolan kommerfinaste Amanda hit och sover här inatt, awesome! :D
Så bloggar mer sen, pusspuss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0