För jag är lycklig här och nu.

Hej vänner!
Har precis vaknat och fixat mig klar för skolan. Börjar som sagt vid 10 idag men åker dit tidigare så jag kan plugga lite naturkunskap *Bra Fanny* och hoppas på att någon vän är där, vilket det inte kommer vara eftersom dom inte är där förens typ 9-halv 10. Men nu är det inte slla långt kvar till julafton, lite minndre än en månad och jag är super taggad, ska köpa massa fler julklapar någon dag framöver med Melinda och är super taggad inför allt, så är dte ju första advent nu i helgen och första december med, då börjar ju julkalendern (a Whoop whoop!
Tröja: Gina tricot // Byxor: PimKie-Berlin
 
Whoop whoop, en skoltaggad Fanny där!
 
Satt och läste igenom massa gammla kommentarer på bloggen igår, och gud vad jag saknar det. Fick så himla många fina underbara kommentarer då. Tack ni fina som någon gång har kommenterat min blogg, det värmer och gör hela mig glad! <3
 
Puss :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar din blogg

Svar: Aw, tack!
Fanny

2012-11-27 @ 16:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0