Jag är lycklig här och nu!

Jag lovar att jag ska bli bättre på att blogga, flera inlägg och mera bilder, roligare inlägg osv, har bara inte haft den tiden nu, men jag ska bli bättre på det! Jag lovar :'3 Mihhi.
Men jag är så sjukt taggad tills på onsdag då jag ska tatuera mig, sen på torsdag ska Ebba och jag se "Breaking dawn part 2" och äta lite och gå lite på stan och kanske hinna med att fota, mysmys :3 
Jag är så sjukt sugen på att åka till Gotland nu med, bo hos min faster, gå runt i Visby med fin vän och så, mysmys :')
Wihi, men på tal om annat så är jag för övrig glad och lycklig, himla lycklig faktiskt, vet dock inte varför men det bara är så :) 
 
Men nu ska jag se "Beck-Den japanska shunggmåningen" och ysa ner mig i sängen och skriva önskelista, puss :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0