Längtan efter julen är stark!

Åhåh vad jag längtar till julen just nu, så sjukt mycket!
Julkalendern, chokladkalendern, julgran, julklappar, julshoppa, mysiga strumpor, pepparkakor, jul outfit, tomtar, snögubbar, ljus, julmat, släkten, Kalle Anka, jul musik, snö, jul godis och massa mer!

Jag vill verkligen att det ska bli jul hur snart som helst! Kan inte vänta längre. Vill köpa massa julklappar och ge bort, vill träffa fina släkten, äta mat, lyssna på massa julmusik och se Kalle Anka tillsammans. Myspys! Nästa helg ska jag faktiskt in och jul shoppa, ska köpa massa julklappar till familjen och vänner, sen köpa lite kläder och ha på själva julafton osv. Himla mysigt att gå runt på stan då det börja närma sig jul. Kab verkligen inte vänta längre. Vill ha snö och allt som hör till julen. Klä granen är helt klart bland det bästa jag vet, julpynta hela huset också! Älskar att ge bort julklappar, men även att få dom, eller det är roligare att ge bort än att få tycker jag.
JAG VILL HA JUL NU!
 
 
 
 
 
Känns ändå som att denna julen kommer bli bra, det hoppas jag i alla fall! Ska se till att baka en himla massa goda saker till denna julen, bara för jag kan :3
 
Här får ni min jul musiks lista :D
 
 
                   
Inte alls längt kvar till julafton nu :D
 
Puss :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0