Min shopping igår.

Hey!
Tänkte visa vad jag köpte inne i stan igår. 
 
Skor: Skopunkten 499 kronor.
Dom är så olikt dom skor som jag brukar köpa, men tyckte dom va söta :3
En grå tjocktröja: Gina Tricot 199 kronor.
Älskar den redan! :3
Puder: H&M 129 kronor.
Jag tycker de pudret är himla massa bra :3
 
Men på tal om annat nu då. Vaknade för en liten stund sen och ska nu ner och äta och fixa mig lite smått. Sen ska jag ägna resten av dagen med massa matteplugg, precis som igår. Har nu cirka 50 sidor kvar att räkna tills provet på onsdag. så jag får nog sitta med det hela dagen. Som tur är matte roligt :) 
 
Men jag bloggar mer sen om det finns något roligt att blogga om :3
Pusspuss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0