Så seg dag att jag inte har något att blogga om..

Hej!
Denna dagen har varit så grymt seg så jag inte ens har något att blogga om D: Så jag blogga rom vad som hände igår istället..
 
Jo, jag åkte in till Kalmar vid kvart över 2 för att möta Ebba där. Vi gick och köpte en jacka till mig sen gick vi och åt på Ming Palace (stavning). Sen gick vi runt ett tag på stan och köpte smurf tablettaskar. Sen gick vi in till stationen och väntade på bussen, då kom Ellie och Celine. Sen möta jag min bror och hans tjej. Sen kom Emil och vi gick ut till bussen som skulle ta oss till Mörbylånga. Där på mötte vi bland anant, Ebba, hennes kompisar Sanna och Therese och Elias. Sen åkte vi mot Öland och alla andra gick på bussen och sen var vi framme. Vi allihopa gick av och fick tillsammans till Åkes place. Där började allt drickande och så. Sen runt 10 tiden kom poliserna dit för någon okänd hade ringt till dom, och tur var väl det på sätt och vis. Dom fick ringa ambulansen till en kille com tydligen inte var kontaktbar, så han fick åka till sjukhuset. Medans alla andra vart tvugna att åka hem till sig. Så jag, Frida, Jacob och Oskar skulle ta nattbussen hem men den gick banneme bara på fredagar så Jacobs pappa hämtade oss och körde mig till stationen i Kalmar och där hämtade pappa mig och körde hem mig. Det var min gårdag. Inte som planerat alls. 
Nemen ändå helt okej tills poliserna kom.. Hehe.
Random bild..
Men nu ska jag se "vänner" och mysa ner mig i sängen och tagga inför i morgon. 
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0