Simpel outfit.

Hey.
Vaknade för en stund sen och har precis fixat klart mig. Somnade sent igår och har inte sovit alls mycket idag, så det är tur att jag bara går till 11. Efter skolan ska jag antingen ta bussen hem och städa hos farmor och sen hem eller stanna kvar i stan och köpa dom sista julklapparna och sen åka hem till farmor, men får se hur trött jag är och allt så sen,, det märkker vi. 
Idag har jag för övrigt en ganska enkel oh simpel outfit.
Tröja: H&M // Byxor: H&M // Arband: Cubus, Kicks och Ullared.
Sämst bild, men den var lite små gullig.
:3
Ser helt död ut, men det är okej eftersom jag faktiskt är lite halv död idag.. Orkar inte bry mig, orkar inte fixa mig, jag är hungrig men det finns inget att äta.. 
 
Men nu drar jag mig mot skola, puss :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt :)

Svar: Tack :)
Fanny

2012-11-28 @ 08:25:28
URL: http://ibeliveinyou.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0