Tråkigt osv..

10 "är du..."
1. Är du singel? Jajemen!
2. Är du lycklig? Absolut :D
3. Är du uttråkad? Om jag är..
4. Är du ledsen? Absolut inte!
5. Är du italienare? Nej, men min faster trodde jag var det :3
6. Är du gravid? Onej, men en liten kille frågade om jag var det :3
7. Är du full? Nejnej..
8. Är du en cooling? Men självklart, vad tror ni liksom? :D
9. Är du från Irland? Nehe.
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Dom har aldrig varit gifta och kommer aldrig gifta sig heller menmen :)

10 kärleksfrågor
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Kanske ibland.
2. Har du nånsin blivit sårad? Oja.
3. Har du tänkt på en och samma kille flera gånger innan du somnade? Oja.
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne? Jajmen.
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Nä.
6. Har du haft en hemlig beundrare? Det tror jag verkligen inte, vem vil ha mig liksom? c:
7. Är du kär? Nje..
8. Vill du gifta dig i framtiden? Jodå!

10 frågor två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek.
2. Hår eller ögon? Båda två. 
3. Katt eller hund? Kissemisse.
4. Några få bästa vänner eller flertalet kompisar? Vet inte, båda är lika bra. 
5. TV eller Internet? Internet.
6. Coca-cola eller Pepsi? Cola <3
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Film kväll, eller det beror på vilka man är ute med c:
8. Pengar eller lycka? Lycka.
9. Dag eller natt? Natt.
10. MSN eller mobil? Mobil.

10 "Har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nej.
2. Brutit ett ben? Nej.
3. Gjort nåt du ångrar? Oja.
4. Hoppat Bungee Jump? Onej.
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja..
6. Ätit en hel tårta? Onej, gillar inte tårta, bara kakor c:
7. Gjort bort dig offentligt? Det har jag säkert :3
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Nej..
9. Gråtit när ett husdjur dog? Oja!
10. Velat försvinna? Jao. 

10 "sist du..."
Vad såg du på tv sist? 112 på liv och död..
Vems blogg läste du sist? Keelas blogg.
Vad åt du sist? Kladdkaka :D
Vem pratade du med sist? Samme, Danne, Victor eller Dennis. 
Vem ringde du sist? Mammi.
Vem messade du sist? Samme. 
Vad läste du sist (bok)? Vet inte, men måste läsa NU!
Vem pussade du sist? Hehe..
Vem kramde du sist? Lovisa eller Amanda tror jag c:
Vem bjöd du sist på något? Mamma bjöd mig på kakor :D
Vad köpte du sist? Kläder i lördags c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0