Trött tjej!

Hej kompisar!
Är så sjuk trött just nu, hovslagaren ringde och väckte mig vid 10 tiden, när hon egentligen skulle komma vid 12. Känns bra att jag inte sov på Öland! Så nu har hon avrit här och verkat hästarna och så, och nu ska jag äta mon frukost och se om det "viktiga" samtalet kommer att ringa ideg som dom sa igår. Hehe. Har inte tagit några bilder idag för det har jag inte hunnit, men jag ska snart hoppa in i duschen och sen  bara se massa avsnitt av "vänner" igen. För i morgon åker mamma, jag, Frida och Mia till Ullared och är där hela dagen. Awesome! :D
Min missekisse är söt :3
 
Men jag bloggar mer sen, puss :*

Kommentarer
Postat av: Moa

nawa, så söt! :*

Svar: Eller hur :*
Fanny

2012-11-01 @ 14:15:27
URL: http://www.moass.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0