Whoop whoop!

Åhja! Jag överlevde skridsko åkningen med bara en trillning! Känner mig lagom bra nu! Helt okej! Dagen idag har varit mer än okej! Först idrott i 1 timme, sen inställd lektion så rast i 3 timmar och 40 minuter ungefär då Ebba, Emma, Lovisa och jag gick till donken ochj åt och sen till skolan och såg film med Matilda, Ellie, Emil, Simon och Åke. Vi såg "modig" eller jag såg lite av slutet, så söt film :3 Sen hade vi matte i 1 timme sen inställd lektion så slutade 13.20 istället för 16.00. Himla bra dag alltså :)
Knasig bild osv osv! Hehe, men den får vara med i alla fall.
 
Nu ska jag i alla fall se film och mysa ner mig isängen med ostbågar! Sen kanske plugga lite :3
 
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0