Dansa Dansa Dansa.

Hej!
Har precis kommit hem från Lydia där vi övat massor på dansen tills i morgon på gymnasie mässan. Sjukt jobbigt, har övat kanske en kvart idag i skolan med alla som ska vara med och jag kan ingeting... 
Men efter skolan odag följde jag med min saknade vän Melinda till stan och så. Sen hem och nu se "vänner! igen med milkshake och godis :)
Omnomnom!
Men i morgon kommer jag knappt vara hemma, ska vara i skolan och måla hela dagen och dansa 2 gånger eftersom att det är gymnasie mässa. Så jag får blogga innan och efter det :3
Pusspuss :*

Kommentarer
Postat av: N O R A

Vad köpte du din fina kamera ifrån? :)

Svar: Media Markt :)
Fanny

2012-10-14 @ 19:46:22
URL: http://noraslifeee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0