Köpt i Köpenhamn!

Här visar jag dom två saker jag köpte i Köpenhamn :)
 
Stickad kort tröja från BikBok, 99 kronor.
 
DipDye shorts från Topshop, 129 kronor på rean, innan 399 kronor. Dock en storlek för stora, men hann inte leta reda på ett par mindre, men dte är okej. 
Gissa vem som längtar till sommaren nu bara för att få använda sina nya shorts? Jo jag såklart! Jag ska inte använda dom förens det är varmt nog att gå i shorts, så länge får dom hänga på min klädhängare och se fina ut :') Jag är faktiskt himla nöjd med båda två. Tycker om dom! 
 
Men som sagt så ska jag sova nu, för i morgon kväll kommer Melinda hit och sover över och vi ska ha knas igen.
Puss :*
 
 

Kommentarer
Postat av: Hamdi '

coola shorts! :)

Svar: Nemen tack :)
Fanny

2012-10-27 @ 18:27:54
URL: http://adlh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0