Morgontrött!

Hej kompisar!
Är så sjukt trött just nu! Orkade knappt gå upp, men jag gick upp och fixade mig och sitter nu i värsta mysiga tröja. Mys! Ska snartåka till skolan, men vi går bara till 11 idag så det är himla chill. Sen ska jag hem till farmor och Gun och städa där igen. Måste ha pengar både till jag ska till Danmark och Ullared. Dock inte köpa så mycket men måste ändå ha pengar med mig. Sen efter farmor ska jag duscha, "plugga" eller göra en liten uppgift och sen se "Vänner" hela dagen. Massa chill. 
Men först dagens outfit..
Tröja: H&M // Byxor: PimKie i Berlin
 
Idag är jag så oseriös som man bara kan bli, bara för jag är över trött..
Men ändå mer seriös än innan. 
 
Jag har bestämt att jag ska bli bättre på att fota till bloggen, nu är det bara mina fotade bilder på morgonen, men ska fota under hela dagen eller i slla fall när jag är hemma, orkar inte dra med systemisen till skolan. Men hemma ska jag fota massa och lägga ut, det börjar bli tråkigt att läsa min blogg efetrsom det bara är "Dagens outfit" hela tiden, så idag ska jag börja bli bättre med bilder hit, okej? :')
 
Men måste dra nu, får blogga mer sen, pussar :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0