Outfit right now.

Tröja: Carlings // Jenas: H&M // Skor: Skopunkten // Jacka: H&M
 
Såhär ser jag ut just nu, men innan mamma och jag åker in till Kalmar ska jag byta kläder och även fixa om mig lite, så det kommer nog komma en till dagens outfit idag, mihihi :3
 
Men just nu chilalr jag med musik och läser massa bloggar, har varit i hästarnas hage och fixat där hela dagen, så nu är det skönt att bara chilla lite, sen ska jag ju som sagt in till Kalmar och köpa väska, leggings och en klädhängare till mitt rum, har nämnligen städat rummet igen och nu ska jag ha lite kläder inne på mitt rum osv. Sjukt bra! :)
Jag verkligen älskar cupcakes som ni kanske vet, detta läppglans kommer från Bluebox.se och det gör även handkrämen i bakgrunden och det andra läppglanset kommer nog från Lagerhaus eller Kappahl. Så söta :3
 
Bloggar mer sen, pusspuss :*

Kommentarer
Postat av: Sideman

Novices at weblog. Best ways i can make sure that nobody obtains a qualifications visuals together with written text?

2012-10-09 @ 10:07:27
URL: http://sajabrodhead.overblog.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0