Outfit!

Hey kompisar!
Det regnar en himla massa ute, inte kul alls ju D: Vill inte till skolan bara för det regnar och vi går länge idag och vi har idrott första passet, orkar inte! Men får la göra det bästa jag kan eller så.. Går som dagt lång dag idag, ända till klockan 10 över 4, det är inte kul. Och efter det ska jag till affären och köpa lite gått att ha med mig i morgon på resan till Danamrk. Kommer bli massa kul, först konstmuseeum, sen kanske vi ska stanna i Köpenhamn, mysigt. Så det kommer komma en himla massa bilder sen, om jag inte glömmer kameran hemma.. Men det ska jag inte :') 
Nu dgaens outfit:
Tröja: H&M // Byxor: H&M
Jag har redan 2 såna tröjor, en blå och en brun/beige. Och igår beställde jag en svart med, dom är för sköna och mysiga :')
Idag har jag inte fixat mitt hår något vidare, så det är knas. Men det är okej. 
 
Nu ska jag fråga om pappa kan köra mig till bussen för det regnar, sen ska jag försöka hitta till det ställe där vi har idrott och sen idrotta lite med klasssen. Inget bra start på dagen..
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0