Pepp på livet osv.

Hej kompisar!
 
Nu ska jag skriva att jag är jätte pepp på livet typ. Ska ta bort min tandställning som ha gjort att jag inte kunnat le på typ ett år, ska ta bort den på måndag, är sjuk taggad. Sen har jag beställt nya tröjor och bikini och så, sen till Ullared och köpa massa smink som är mycket billigare där en här. Sedan jag bytte skola och linje och det så har skolan varit awesome, har underbara vänner där som gör att jag blir peppad och tycker att allt är kul. Det är bra och roligt. Jag är verkligen taggad på allt. På måndagen på höstlivet, alltså nu på måndag, eller kanske tisdag, what ever. Då ska jag "börja om". Har sagt det så många gånger nu, men nu är jag verkligen taggad och peppad på att liksom "börja om". Inte helt liksom som att bli en helt ny människa, men jag ska "börja om" på mitt eget sätt, och jag tror att det kommer bli rätt bra. Jag "börjar om" bara för jag inte är helt nöjd med mig själv, men det är ändå därför jag är peppad och så, för att jag ska "börja om" och bli nöjd. Hoppas jag i alla fall. Det tror jag, och det märker vi sen. 
Jag ska även börja blogga mer och försöka göra roligare inlägg och mer bilder, som jag tagit på mina dagar och så. Hoppas på att det kommer att bli kanon bra. Ska fixa en ny header och sånt till bloggen med, eller jag ska försöka. 
Nemen detta blev ett ganska tråkigt inlägg tycker jag, men nu vet ni. Egentligen behöver ni inte läsa detta om ni inte vill, men jag tyckte att det var lite kul att skriva detta, behövde någonstans att "skriva av mig" eller vad jag ska kalla det. What ever. 
Jag är som sagt i alla fall taggad och peppad på allt nu, detta kommer att bli bra. :)
Random bild osv. 
 
Men hehe, pepp pepp.. :')
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0