Seg dag!

Godmorgon! 
Idag är en sån där jätte seg dag i skolan med inga roliga ämnen alls. Först idrott, sen engelska, sen matte, sen håltimma och sen svenska. Alltså inget kul alls. 
Men idag tog jag massa mysiga kläder på mig i ala fall så jag slipper frysa en himla massa sen. 
 
På tal om annat så har jag himla massa saker att göra denna månaden och lite i börjna på nesta som tex:
13 oktober: Öppet hus på min skola så måste vara där.
23 oktober: Marching for life, då ska vi köra i Kalmar typ.
26 oktober: Vi bild elever ka åka till Louisana i Danark och kolla på en utställning och sen kanske stanna till i Köpenhamn. 
27 oktober: Höstlovet börjar.
28 oktober: Farmor fyller år så vi ska till henne och fira henne.
29 oktober: Jag ska till tandläkaren två gånger både 07:50 och 15:50, för jag ska äntligen ta bort min tandställning. 
1 november: Sko mina hästar.
" november: Då åker jag, mamma, Frida och kanske hennes mamma till Ullared för lite shopping och så. 
 
Sen har vi säkert typ prov och sånt som jag inte har koll på, vi har orientering någon dag med. 
Så ser i alla fall min planeraing ut för ett tag framöver. Kommer säkert bli mer saker som jag inte vet nu. Men jag ska försöka blogga alla dagar då jag ahr något att göra i alla fall. 
Nu ska jag till Lydia, pusspuss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0