Today's outfit!

Hej mina kopisar!
Idag är en jobbig dag. Först skola till kanske halv tre eller något, sen vid tre ska vi till Kalmarsalen för attöva inför "Star for life" sen runt sju tiden börjar "Star for life" och då ska vi sjunga massa låtar och så. Sen kommer inte jag hem förens typ tio eller något. Så jag bloggar i skolan och sen när jag kommer hem om jag orkar, sen kanske jag slänger upp ett mobilblogginlägg också om jag har tur och hinner det. Men först dagens outfit! :')
 
Linne: New Yoker // Byxor: BikBok
Kör på plattat hår med lite lockar i idag, det känns bra och så! :') Haha. 
Jag tror att dagen idag kommer bli bra, eller jag hoppas det. Sen ska vi även käka donken idag, awesome! :')
Nemen, jag bloggar mer sen när jag har tid. Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0