Dagens outfit!

Linne: BikBok // Tjockiströja: BikBok // Byxor: H&M // Stövlar: Lantmännen
Halsbandet har jag gjort själv

 
Nu är jag äntligen hemma efter en sjukt regning dag på folkrace tävligen. Det var jobbigt för det regnade och det var inte kul för det inte hände något. Men nu är jag i alla fall hemma oh äter pizza, naturgodis och red bull, och ska precis fixa min foto blogg som jag startade nyss. Kommer länka den i ett inlägg sen när jag fixat deisgn och header och allt sånt. Så jag kommer inte lägga upp massa bilder på blommor och sånt på denna bloggen utan det var däför jag gjorde en foto blogg :3 Så jag ska fortsätta med den nu, och blogga mer sen, puss :*

Kommentarer
Postat av: Murre

Så himla söt ♥

Svar: Omg, tack! <3
Fanny

2012-09-23 @ 16:52:46
URL: http://goldnrose.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0