LOL

Hey!
Har precis kommit hem från en kaosig tur med hästen! Själva rid turen gick bra, men när vi kom hem hade min lilla häst rymt! Haha. Så min granne med hästen bredvid oss sa att hon sett honom men inte kunde ta honom, sen kommer en som vi känner och säger att våran andra granne var på väg hem me honom, så nu är han hemma igen! :')
Så nu ska jag se film och äta popcorn, vindruvor och halstabletter, as nice fredags kväll! Helt chill! Man klagar inte!

Ska se "Lol" bara för den vekar bra, sen ska jag se "Upp" också :') 

Mys jag ahr det nu. Men förlåt för lite smått nerdrogad bild D:

 

Men puss :*


Kommentarer
Postat av: sanna

LOL är jätte bra lovar dig :)

Svar: Det var den verkligen :)
Fanny

2012-09-07 @ 21:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0