Luggen!

Hey!
Idag har jag en för lång lugg. Men det är okej efersom vi bara går til 11 idag och sen åker jag direkt till farmor och fixar lite, sen hem igen. As nice dag. Dock är jag så sjukt trött att jag funderar på att gå och sova en sväng till. Men i morgon är det skolfoto, både på sig själv och klassen och jag är inte taggad. Därför funderar jag på att åka och klippa min lugg till en hellugg igen. Gillar att ha den ju, men vet ine vad alla andra tycker men de siter jag i. Vet ju att denna lugg är för lång, men orkar inte fixa håret för typ 3 timmar i skolan. Så sen får jag se hur jag gör. Det märker vi. Men nu ska jag ner och kkäka frukost, puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0