Outfit of today x2!

Dagens outfit i skolan:
Tröja: Mammas // Jenas: Ingen aning // Skor: Skopunkten
Knasig lugg som är alldeles för lång!
 
Hemma outfiten:
Tröja: Vero Moda // Strumpor: H&M
Mysig outfit som är ganska mycket skön att ha på mig, och som jag älskar att ha på mig :3
 
Har haft en as chill dag idag, men matte och svenska. Sen hem till farmor och städa, sen hem till mig och duscha och nu sitter jag framför tv:n med varm choklad och ser på tv. Chill. 
Jag vill verkligen att det ska bli höst på riktigt snart! Älsakr hösten, för den är så mysig och jag ska köpa massa med stickade stora mysiga tröja som jag kan bo i under hösten och vintern. Är taggad till tusen på både hösten och vintern! :D Så snart studiebidraget kommer så ska jag in till stan och köpa varma mysig tröjor och så. Jag har faktiskt sparat ihop 1300 kronor till min systemkamera nu, så typ 2000 kvar vilket jag kommer få från sudiebidraget om jag lägger undan 500 i månaden och då kan jag köpa den innan julafton :D AWESOME! 
Men nu ska jag se massa film och mysa nermig i soffan med varm choklad och rostade mackor :3
 
Puss :*
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0