A day without sunshine is like, you know, night!

Komplex.
Jag tror att alla har komplex för någonting på si gsjälv. Magen, låren, armar, näsa, mun, ja ni fattar. Och jag har också komplaex. Speciellt för mina läppar och min näsa. Jag har aldrig gillat min näsa, den är så rak och stor tycker jag. Och mina läppar är snea och inte alls fin form. Jag har stora komplex för det när jag ska le utan att öppna munnen, ser bara konstigt och fult ut då tycker jag. 
Men nu, efter cirka 5 år med att alltid ha hatat de så har jag börjat se ljusare. Det finns bara en mig, en unik människa av mig, bara en som ser exakt ut och är som mig. Varför ändra den unika människan man är när man kan vara sig själv till hundra procent? 
Så nu, nu tänker jag att jag är fin även om mina läppar inte är perfekta eller min näsa är en sån där fin modell näsa, för jag är fin precis som jag är. 
Och du som läser detta är fin precis som du är! Så ändra inte på dig!
Hihi, bara kände för att skriva detta.
 
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0