Believe in your dreams.

Hej kompisar!
Vaknade för ungefär en timme sen och har fixat mig nu och ilte. Ska in till Kalmar med tåget vid 11 med Melinda. Ska se om jag hittar lite nya kläder och så, eftersom det är nytt år och allt så tycker jag att det kan behövas. Ska även hitta något att äta där inne med. :3
Uschuschusch! Lockigt hår igen! 
Tröja: H&M // Väst: Second hand // Byxor: Bikbok // Skor: Skopunkten // Halsband: En julklapp
 
Ska nu gå och försöka få mitt hår platt igen.. Så himla trött på att det är sååå lockigt. Trodde lockarna skulle försvinna medanns jag sov, men icke! Så ska platta håret lite nu och sen bege mig till Kalmar för shopping med fin vän. Awesome!
 
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0