Something new in my closet!

Hej!
Har precis kommit hem från skola och en liten shoppingtur i Kalmar med Ebba, Emma och Ellie. Vi åt också på Subway och fikade på ett fika ställe, massa mys. 
Fick även med mig ett linne, ett halsband och ett läppstift hem :3
Ebba och Ellie hittade världesn finaste halsband så dom tyckte jag skulle köpa det eftersom jag älskar humlor himla mycket c: Det kommer från Gina Tricot och kostade 80 kronor.
Rosa läppstift :3
 
Linnet kommer från Carlings och kostade 149 kronor. Jag blev lite kär i det :3
 
Så nu ska jag äta lite, sen in i duschen c:
 
Puss :*
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjuukt fina! Vart har du laddat ned designen? c:

Svar: Hej! På www.designadinblogg.se c:
Fenny

2013-01-09 @ 17:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0