Under 2012 har jag..

2012.
Under 2012 har jag:
* Varit i Polen, Tyskland, Danmark x2 och Göteborg.
* Slutat nian.
* Börjat gymnasiet och även bytt till ett annat gymnasium.
* Förlorat min kusin.
* Tagit bort min tandställning.
* Förlorat två av mina bästa vänner, men det visade sig att jag har det mycket bättre utan dom.
* Fått massa nya vänner i den nya klassen och andra med.
* Gjort missrag jag länga kommer ångra.
* Färgat mitt och bytt hår frisyr massor av gånger.
* Gråtit en himla massa.
* Även varit himla massa glad. 
* Träffat dom bästa människorna man kan ha träffat.
* Äntligen fått börja i en klass som jag verkligen trivs i, där man får vara sig själv och andra accapterar det och alla är snäll och roliga. Underbar klass!
* Köpt systemkamera.
* Firat jul.
 
Det är väl lite vad jag ahr gjort 2012. Men jag hoppas att 2013 blir hundra gånger bättre, villket det känns som det kommer bli! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0